tirsdag 23. juni 2015

Velkommen til min nye blogg!

Jeg jobber til daglig med å skrive for andre, men her skal jeg skrive om akkurat det som faller meg inn i øyeblikket! Forhåpentligvis til glede og inspirasjon for besøkende.

Nå er det sommer og ferieliv som står for døren, og som inspirerer til blogginnlegg.

Vi er så heldige å ha en liten hytte ved et skogstjern, og en på 1000 moh, samt en liten hage i byen. Det kommer bloggen til å bære preg av. Her blir det servert tips og oppskrifter for et behagelig liv, på hytte, strand og camping, eller rett og slett late dager i hagen hjemme. 

God lesing - og god sommer!

Bildet under er fra det omtalte tjernet, hvor kajakken ligger klar ved båthuset. Å padle en tur i solnedgangen er rett og slett nydelig!

Jeg er ivrig fotograf, til arbeid og hobby. Når ikke annet er angitt her på bloggen, så er bildene tatt av meg. 


2 kommentarer: