onsdag 24. juni 2015

Nøtte

Jeg kan juble over gode funn i butikker, men det er egentlig sjelden det skjer i en matbutikk (selv om jeg er glad i mat).

Men i dag skjedde det: På vei hjem fra et sted jeg sjelden er gikk jeg innom en matbutikk jeg aldri har vært i før. På leting etter peanuttsmør til eldstejenta og leverpostei til minstejenta (fortsatt under påvirkning fra sukkerredusert barnehage) fant jeg Nøtte!

Favorittpålegget mitt da jeg var liten!

Jeg har ikke sett det i butikken på en evighet; altså siden jeg var liten. Så det måtte jeg ha!

Vel hjemme syntes jeg boksen var veldig liten... ikke helt som jeg husker den. Men slik er det vel, ting blir mindre når vi blir større...

Det står "Oppbevares i romtemperatur" på boksen. Men jeg tenker vi legger til "oppbevares der kun mamma finner den"!


#nøtte #nøttepålegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar